tisdag 6 februari 2018

Denna dag...






Men jisses vad kvällarna rusar förbi. 


Tog ett senare tåg hem från jobb, lagade mat, åt mat, plockade undan disk, lagade morgondagens mat för att spara tid imorgon eftersom jag nog måste ta ett ännu senare tåg hem då, slängde in en maskin tvätt på snabbprogram, förberedde kaffemaskinen och dukade fram till morgondagens frukost, tömde tvättmaskinen, pratade med mamma i telefon, smsade med en kompis, konstaterade att vi borde dammsuga och dammtorka men inte idag, stoppade om Loppan när hon gick och lade sig, svarade på ett mail, funderade ut vad jag ska ha på mig imorgon så jag slipper fundera på det imorgon bitti, pratade med sonen om gymnasieval.. och nu sitter jag i pyjamas framför datorn och försöker landa lite. Samtidigt som jag funderar på om det inte var nåt viktigt jag inte får glömma att göra... Nej, samtidigt som jag funderar över hur klockan kunde bli så här mycket... 



Imorgon är en annan dag... 




Inga kommentarer: