torsdag 2 november 2017

Halloween på kontoret






Ok, nu tömmer vi kameran på Halloweenbilder. Den här hårprydnaden hittade jag när jag rotade fram förra årets halloweenpynt. Hade allvarliga planer på att pigga upp min kollegor (som verkligen behöver piggas upp lite... hrm...) men i sista minuten ändrade jag mig och valde lite mer diskret halloween outfit. 







Lite fegt kanske att jag hade byxor över strumpbyxorna, vet inte riktigt hur jag tänkte där. 








På kontoret var det halloweenpiffat. Och ser ni vad jag såg?








Mina strumpor matchade duken!








Och kolla in de där Halloweenhinkarna.








Jisses! Eh... en timme senare var de nästan tomma. Kontoret fullt av gottegrisar, tydligen. 








När vi gick på lunch var godishinkarna tomma.








Men lagom till sötsuget slog till igen fram på eftermiddagen fylldes bordet igen. 








Med en drös Halloweentårtor!








Och jag tog foto på en kollegas tårtbit. Hahaha... trodde ni ja. Så klart man smakar om det bjuds på tårta! 



Ett år tills nästa Halloween. Eller ett halvår till nästa godishögtid, påsk. Eller bjuds det på godis och tårta igen till jul, månne...?




Inga kommentarer: