fredag 26 maj 2017

Kuddhav i trädgården








Idag jobbar jag. Känns helt ok av två anledningar. Gårdagen som var ledig bjöd på trädgårdsväder och idag jobbar jag hemifrån så jag kan lunchpausa i trädgården. Har vilda planer på att kanske kunna jobba i hammocken. Sitta med huvud och dator i skuggan och benen i solen. Lovely! Precis så som jag trivs bäst i solen. Huvudet i skuggan.



Men innan man kan placera sig i trädgården måste man släpa fram alla kuddar... Så drygt. Brukar övertala barnen att hjälpa till med. Soffan är nämligen poppis, och de vet att den som lägger ut kuddarna får förtur till den.








Kuddarna i trädgårdssoffan ja. Såååå glad att jag gav mig på projektet i våras att sy nya kuddfodral.








Men soffläge i all ära,








det är en speciell känsla att ligga på filtar på en gräsmatta.





Inga kommentarer: