onsdag 19 oktober 2016

Värld värd att rekommendera


Jag är årsbarn med Pernilla Wahlgren, och följt hennes karriär och liv i skvallerpressen sen vi båda var i tioårsåldern. Minns att jag läste om henne i mammas skvallertidningar när vi både var i elvaårsåldern och hon spelade i musikalen Annie på Folkan i Stockholm. Och naturligtvis minns jag när hon sjöng Piccadilly i Melodifestivalen och som jag letade efter samma smycken som hon hade... Och visst försökte jag fluffa mitt raka hår till samma åttiotalsfrilla som hon.


 Jag har även följt hennes blogg sen länge och naturligtvis var jag tvungen att ge hennes reality show på Kanal 5 en chans. 


Nu har jag sett två avsnitt och jag rekommenderar den. Snacka om en tjej (och familj) som bjuder på sig själv. 


Du hittar bägge avsnitten här.
Och du hittar bloggen här




(eget collage med googlade bilder)



Inga kommentarer: