tisdag 2 augusti 2016

Kalasförberett i Köpenhamn



Vi hann mer än åka karusell, vinna choklad och kolla på fiskar när vi var i Köpenhamn förra veckan. Vi hann även shoppa lite. 


Bland annat i en av mina danska favoritaffärer, Systrene Grene. Jag brukar bunkra upp kalasgrejor, servetter och sånt därifrån. Till nästan inga pengar alls. Sånt gillar vi. 






Den här gången hade jag kunnat handla hur mycket som helst, men eftersom vi hade planer på att ta oss runt sundet fick jag nöja mig med sånt som inte tog så stor plats och inte var så tungt. 







Det här var shoppingen som gjordes. Kalasgrejor i Loppans favoritfärger. Hon fyller ju som bekant år i slutet av september och ser till att påminna oss varje dag om det... 



Nu har vi i alla fall kalasgrejorna fixade (och mobilen full med bilder på önskningar). 



Inga kommentarer: