måndag 4 juli 2016

Positivt pulshöjande passjakt






Alltså jag är väl världens slarvigaste. Eller så har jag bara extremt kort minne. Eller olyckligt kreativ förmåga att lägga saker på bra platser som jag sen tyvärr inte kommer ihåg... Minns ni nycklarna jag glömde bort till midsommar? Imorse hände nåt liknande. 



Maken skulle hämta ut sitt och sonens nya pass och behövde de gamla passen med till passpolisen. Klockan sju imorse letade vi igenom alla lådor och skåp där vi trodde passen låg. 



Passen dök så småningom upp. Efter att jag vänt ut och in på alla mina väskor (och ja, de är många) och röjt två byrålådor i hallen. I en väska som av nån anledning råkat hamna i grovköket hittade jag tillslut passen. 



En pulshöjande start på dagen. Men vinsten blev inte bara att vi hittade passen, jag fick ju sorterat mina väskor och två lådor i hallen...




Inga kommentarer: