söndag 20 december 2015

December 20 - Juinspiration


Tjugonde december.


(bild via pinterest.com)

Tjugonde december?! Jag har inte riktigt fattat att december bara rusat förbi. Kvällar och helger har bara försvunnit och jag har inte riktigt kunnat landa i att det är december. Jag som tycker att julen börjar vid advent och inte på julafton... Det känns som att jag tillbringat mesta delen av december med att antingen sitta på ett  tåg till och från jobb eller hemma städandes... 

Men, jag har en arbetsdag kvar - imorgon - och sen hoppas jag kunna landa i julefrid. Lite efterlängtad ledighet, jiiiiiisses vad jag längtat. 


Jag tipsar om en enkel efterrätt med jultema. Jag hittade bilden på pinterest.com. 


(bild via pinterest.com)

Käckt eller hur? Chokladmuffins, grädde och jordgubbar. Tomteluva! 

Himla käckt. 



Inga kommentarer: