tisdag 22 december 2015

20 och 22 , men vad hände med 21?


21 december?


Mina dagliga julinspirationsinlägg har de flesta varit förinställda, men jag missade visst att förbereda ett igår. Lite som en metafor för att tiden går fort och bara försvinner. Den 21 december bara försvann.

Haha. 


(bild via pinterest.com)


För mig försvann den 21 december som en något udda, men dock mycket trevlig, dag. Jobb som vanligt på förmiddagen och sen julbord med kollegorna. Och efter julbordet tog vi oss tillbaka till vårt projektrum, i en källare (!) på kontoret där vi flyttade runt skrivborden, bar in två soffor (!) från vårt fikahörn och sen placerade vi oss där framför en Bollywoodfilm! Något udda. Men mycket trevligt. 

Varför Bollywoodfilm, undrar ni? För att de flesta av mina kollegor i projektteamet kommer från Indien. Men vad är en Bollywoodfilm undrar ni och vad har det med indiska kollegor att göra? Det kan du läsa mer om här

Nyfikna på filmen vi såg? Här är en trailer.





Som sagt. Jag sa ju att det var en något udda dag.


Inga kommentarer: