onsdag 3 juni 2015

Sommarradio


Just hemkommen från en midsommarplaneringsdejt med mammorna i familjerna vi brukar fira midsommar med. Känns extremt udda att planera midsommar i den här kylan... Men icke desto mindre angenämt.
 
Angenämt var det också att läsa listan på sommarpratare i radion, när den presenterades tidigare idag. Oj så många spännande pratare jag ser fram emot att lyssna på!
 
Här är hela listan.


(eget kollage med googlade bilder, bildkällor okända)

Och här hade jag först tänkt göra ett kollage med några av mina favoriter, som jag absolut kommer att lyssna på, men när jag började lista dem insåg jag att det nästan hade varit lättare att lista de som jag inte känner mig jättesugen att lyssna på. De är nämligen extremt få. Om några. Men jag skippar det. Jag kommer, som alltid, försöka lyssna så mycket jag bara kan. Och jag är så himla glad att modern teknik erbjuder nedladdningsmöjlighet så man kan lyssna via pod när man vill. Underbart!

NU är sommaren snart här. Snart.


 

Inga kommentarer: