fredag 17 oktober 2014

Fredag! Fredag! Fredag!

(Bild via pinterest.com)

Veckorna går fortare än fortast, men ändå längtar man till fredagar. Det är nåt visst med vetskapen att man inte behöver sätta klockan på väckning kvart över fem på lördagsmorgonen... 

Fredag! Fredag! Fredag! 



Apropå fredag...

Har redan tipsat om en variant till den klassiska tacosen, men här kommer ett tips till. Tror jag. Jag har nämligen inte testat. Än. Men det låter så himla gott att det kan bara inte vara fel.

kantareller...
dragon...
färskost...
timjan...
lagrad ost...

Alltså med de ingredienserna kan det ju bara inte gå fel.
Eller hur?



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den där fredagen är ju underbar... Och så rik som jag känner mig på lördag morgon med en helt ledig dag framför mig. Ååååååh så härligt det är. Kram till er från norr!