lördag 27 september 2014

Höstens kjolar


Sugen på kjol igen efter att några år mest släppt ut benen i klänningar.

Här är några av mina favoriter inför hösten.




Den här hänger sedan nån vecka tillbaka i min garderob och kommer nog att bli en favorit. Bilden gör den inte riktigt rättvisa, spännet på sidan lite lite mer framträdande i verkligheten.

En variant på den enkla svarta pennkjolen.
Finns hos Kappahl.



Här är ytterligare en Kappahlkjol som jag kastat lystna blickar på. Har dock inte provat den så jag vet inte om den är lyckad på. Men jag ser tjocka grå strumpbyxor och grå polo och svarta herrskor framför mig...








Åsså en sista Kappahlkjol. Grå kjol i ullmix.
Har provat den och gillar den men vet inte om jag kommer att trivas i den något vippiga modellen. Men den är fin. Och jag ser även här tjocka grå  strumpbyxor och grövre skor framför mig...



Det var dagens osponsrade klädtips.
Själv går jag just nu och städar och plockar iklädd slitna jeans...

Lördag, lördag, lördag.



Inga kommentarer: