lördag 19 oktober 2013

Halloweenbak



Vi börjar närma oss jul halloween. Det märks i butikerna och det märks på alla leksaksreklamblad som ramlat in i brevlådan de senaste veckorna. Barnen är så klart jättesugna på den ena scary outfiten efter den andra men jag känner mig lite snål där. Hur kul är det liksom? Att betala flera hundralappar för en utklädsel som är kul en dag. Och säkert inte är lika kul nästa halloween. Och är den det så är den högst sannolikt för liten.

Apropå Halloween hittade jag den här roliga cupcakebilden här. Spökkakorna är min favorit. Funderar på om jag inte ska försöka ge mig på att baka några såna när det närmar sig halloween. När är det, förresten...?


2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

http://hogtider.wordpress.com/2007/10/26/vilken-dag-bor-vi-fira-halloween-i-sverige/

smile sa...

Nilla: Tack snälla, NU vet jag. :-)