söndag 30 juni 2013

Filmtips!

Imorse väcktes jag som sagt okristligt tidigt av en cykelfantast och helst hade jag nog velat lubba runt i pyjamas resten av dagen. Men vi tog oss till slut i kragen och gav oss iväg på bio. Efter att cykelfantasten tagit en ny cykeltur runt kvarteret. Nu cyklar hon som om hon aldrig gjort nåt annat.




Bytte pyjamasen mot jeans, tröja och militärgrön jacka. "Coolt" sa femåringen om mitt val av kläder.




Vilken film vi valde?








Vad vi tyckte?

Riktigt bra, mycket skratt. Inte alls läskig tyckte dottern, fast nog vill jag minnas att hon hoppade upp i min famn en stund på slutet. Jag som brukar somna av tecknade barnfilmer somnade inte, så det var nog ett gott tecken.






Fyra smajlisar får den.

3 kommentarer:

anettan sa...

vilka sötisar, härligt med familjebio. Kram anette

Home2tiny sa...

Tack för alla bra Skånetips. Tyvärr blev inte vädret det bästa så vi hamnade på för första o sista gången på Emporia. Dina tips är sparade o kommer att besökas under sommaren o semestern då förhoppningsvis solen lyser på oss. Ha en fin start på veckan. Kramisar Tina

smile sa...

Håller tummarna för bättre väder och fortsatt trevlig sommar.

:-)