måndag 11 februari 2013

Inte så långrandigt



(bild från Lindex.com)
  Peppar, peppar, så piggnade barnen till rätt snabbt. Bara jag som övertagit lite snuva och som lider av sömnbrist. Men mammor får inte bli sjuka, så jag låtsas som ingenting.

Kan inte låtsas som ingenting över klänningen på bilden. Kommer så småningom på Lindex. Ja, jag har sagt det förr och jag säger det igen, och kommer förmodligen säga det fler gånger; jag får inte nog av klänningar randigt! Hur snygg är inte den klänningen?

3 kommentarer:

Home2tiny sa...

Ååå låt det bli sol o värme så jag kan springa omkring i klänning utan strumpor o skor. Kramisar Tina

smile sa...

Ja det här varit en lång vinter. Här snöar det för fullt.

Ha en bra dag! :-)

Jennica... sa...

Åhh, älskar modellen!! Vad fin den var. En sån vill jag ha! :)
Tack för tipset!
Kram!