söndag 6 januari 2013

Nyårslöfte?

(bild via pinterest)
Så har jag gått in på mitt sjätte bloggande år. Jisses! Hur gick det till? Trots att här varken är folkstorm av läsare eller kommentarer så tror jag nog att jag fortsätter. Kanske inte varje dag, men när jag har behov av att tanka ur. Tanka ur minneskortet i kameran, en tanke, en reflektion eller när jag hittat nåt bra att tipsa om. Eller hört nåt kul, oftast från barnen, som jag inte vill glömma bort. Och som jag tycker är så kul att jag vill dela med mig.

Och jag passar på att tacka de som kommer tillbaka. De som jag ser i statistiken hittar hit. Igen och igen. En del utan att kommentera. Det gör ingenting! Jag blir så glad bara att nån tycker det är kul att läsa här. Och sen de som kommenterar. O så roligt!

Jag fortsätter med mitt motto: Enjoy the little things for one day you may look back and realize they were the big things...

GOD FORTSÄTTNING PÅ 2013! Må det bli (ännu) ett år att minnas med ett leende. Kanske inte varje dag och kanske inte hela tiden, men om man tänker efter så finns det nog alltid nåt att le åt.

(bild via pinterest)

Mer smile-pepp hittar du här.

5 kommentarer:

Limetwig sa...

Tycker jag låter som en bra deal :)

Nilla sa...

Vilket fint inlägg! Jag håller med dig precis! Ha det så bra.

smile sa...

Tack! Detsamma!

smile sa...

Eller hur?

Anna sa...

Inte illa!!
2013 kommer att bli det bästa-bästa hittills, fyllt av en massa smiles.
kram på dig