fredag 11 januari 2013

Kluven personlighet

Sonen gjorde en test i tidningen KP om vilka typer hans föräldrar är. Jag är tydligen en blandning av Malin Olsson och Carina Berg.


(googlade bilder, bildkälla okänd)

Önskar att det var utseendemässigt... Men nej, det var snarare personlighetsmässigt. Sprallig, tävlingsinriktad, pratar och skrattar  högt på offentliga platser, nyfiken på mina grannar. Jag förstår inget alls. Hrm...

Fast tänk om jag missförstod. Det kanske är utseendemässigt?

Carina? Malin? Eller jag?
Haha, I wish! 

2 kommentarer:

Anna sa...

Inte illa!!
jag hade GÄRNA varit en kombo av dom där donnorna!

smile sa...

Det där med att vara nyfiken på grannarna fick jag bekräftat i helgen. Ett av husen på gatan är till salu och ja, jag erkänner. Jag kollade hemnet och kastade mer än ett öga ut på gatan när mäklaren hade visning...