tisdag 1 maj 2012

Blogger-bekymmer

Idag har jag låtit kameran vila. Den var inte framme när vi hade picnic i skejtparken och inte framme när dottern hade besök av kompisen Isaac. Nog för att det kliade i fingrarna på mig, framför allt när dottern och kompisen satt på en filt utanför lekstugan och lekte i solskenet. Men jag har fångat Kodakögonblicken på näthinnan istället.

Nån som inte verkar fånga några Kodakmoments är nya blogger. Jag får krupp! Vaddå "vi har underlättat för dig så det ska bli lättare att blogga"?! Jag har då inte märkt det. Snarare har jag märkt att layouten på min sida har flippat ut. Återigen har sidokolumnen hoppat ner och lagt sig längst ner på sidan, efter alla inlägg. Och jag har tur om jag lyckas lägga upp några bilder för det strular i ett. Dessutom funkar inte den vanliga htmlkoden för radbrytning. Blä! Är det mer än jag som fått problem? Eller är det nån som vet hur jag löser dem?

Suck. Det här är inte alls kul. Hjälp!

1 kommentar:

Gottegrisen sa...

Grymt irriterande när det inte funkar som det ska :o(