onsdag 23 november 2011

Redo. Eller kanske inte...

Så hänger det två silverglittriga outfits här. En till dottern och en till mig. En dansföreställning och en sångföreställning på agendan de kommande veckorna. Bägge med dresscode silverglittrigt.
Tror nog att dottern är mer förberedd än jag. Både på sin egen dansföreställning och på min körkonsert. Hon sjunger glatt låtarna hon hört mig träna på kolla in på youtube. Steeeej de najt, vånt jo steeeej de najt... aj kann bi jårr låver håld on tajt...
Hon har framfört önskemål om att få ha sin glitterklänning på sig när hon tittar på min konsert. Har hon månne baktankar om att hoppa in och köra med oss...?
Den fina julbilden har inget alls med inlägget att göra, men den fick vara med här bara för att jag tyckte den var så fin. Från Ikea.

Inga kommentarer: