fredag 18 november 2011

Fredagsfiasko och idoldyrkan

Jamenvisst har vi legat i soffan och kollat Idol. Efter att vi ätit fajitas och bananpuffar. Bananpuffarna blev förresten en dubbel besvikelse. Först chocken över att plocka fram smördegen som jag köpte för två dagar sen och konstatera att sista förbrukningsdag var den 9 november! Ilfart till affären och köpa ny (eller byta ut, eftersom jag slapp betala) och sen hem och göra bananpuffar på ny deg. Men resultatet blev inte alls som jag väntat, så receptet kommer jag varken förmedla eller spara. Tyvärr.

Så vilka är då våra idoler? Sonen håller på Robin, dottern på Amanda P (tror att hon tycker att hon liknar Ariel...) och jag är lite tveksam. Jag gillar Amanda F och Moa. Men ska jag vara ärlig så är jag ljummet intresserad. Jag njuter mest av fredagsmyset runtomkring. Och av att ligga på soffan.

Inga kommentarer: