lördag 15 januari 2011

Inför nästa födelsedag

Dottern har inte bara framförhållning när det gäller julklappsönskningar. Hon har även önskemål om kommande födelsedag, som ligger lite mer än åtta månader fram i tiden.
Igår uttryckte hon önskemål om en "barbietårta". Har ingen aning om var hon fått syn på en sådan, men hon förklarade klart och tydligt hur tårtan skulle se ut. Nåt sånt här;


  


Googlade på Barbietårta och hittade bilderna här. Tackålov även recept, om jag skulle få för mig att göra en sån i september.

 
Jisses, en treåring som har koll på läget och vet vad hon vill.


2 kommentarer:

Anna sa...

shit pommes!!
Alice skulle typ dö om hon fick en sån tårta!!
du - mejla mig så jag kan skicka vinsten :)

a piece of happiness sa...

En sådan har jag minsann gjort på något kalas . Det är ett tag sedan. Jag drog dock bort benen för min blev inte så hög ;))