tisdag 24 augusti 2010

En stilla undran...

Det är väldigt tomt i kommentarsfälten...

4 kommentarer:

Limetwig sa...

Ursäkta...:( Ska skärpa mig :)
Ha det bäst! Åse

Annelie Johnsson sa...

Japp- jag kikar in mellan varven, lika tomt hos mig, kanske folk glömt hur man gör??

Kram

♥ mamman i huset ♥ sa...

Zzzzzzzz...

Ja, när det gäller mig antar jag att du vet anledningen... Zzzzzzzzzz. Sååååå trött efter jobb och tokintensivt umgänge med mina små skatter. Hahahaha! NU börjar jag att kalla dem för skatter när jag är ifrån dem under dagens alla arbetstimmar.

HUR kan man spendera 9 timmar på ett arbete och drygt 2 timmar med sina barn? Verkar oklokt så jag ska nog dra ner lite på arbetstiden snart.

Kram ifrån mig som läser ALLT du skriver, men inte lika ofta som tidigare.

New Me sa...

Jag tror att alla är lite off just nu....skolan börjar, tusen saker att fixa, vardag igen...
Hoppas allt är bra med er alla. Vi hade en mysig helg i Småland med fantastiskt god mat.
Ha en skön vecka! Kram