tisdag 15 juni 2010

Insnöad

Igår var det min tur att gå loss i en leksaksaffär. Ensam. Hittade en lokal liten leksaksaffär som har superfina grejor. Och massor av superfint till lekstugan! Dubbelklicka på bilderna så syns det bättre.
Plättjärnet var ju bara för ljuvligt! Konservburkarna (översta bilden) är också en favorit.
Gissa om jag stannade länge i leksaksbutiken? Gissa om jag kunde låta bli att handla? Det var svårt, men jag nöjde mig med ett litet diskställ i trä.
Resten får stå på dotterns önskelista.


4 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Det märks att jag har två döttrar, varav den ena är äldre, eftersom det känns som om vi har allt du visar på bilderna...

Jenny sa...

Vilka fina saker, de skulle passa perfekt i ett litet kök! Kommer ihåg hur roligt man själv tyckte det var att leka kök eller butik med sådana saker!

Kram!

Limetwig sa...

Gu så söta saker... Me like!
Ha det bäst! Åse

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilka fina saker!
Kram Lisa