tisdag 27 oktober 2009

Halloweenblogg

Medan många andra bloggar för fullt om julen, så har jag visst fastnat i halloweenträsket. Sonen är bjuden på halloweenfest på fredag och vi har fixat och trixat utstyrsel. Den här masken ser inte riktigt ut så där längre...

UPDATE: Klicka på bilden så syns det bättre!

Fast poängen är att när han väl tar av sig masken, så är han sminkad precis som masken!Med sår och blåmärken. Det var riktigt kul att göra när vi testsminkade, och minen när han såg sig själv färdigsminkad var obetalbar! Jag tror han skrämde sig själv. Nu ska jag bara lyckas lika bra när det väl är dags för fest på fredag...

5 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Ska vi slå vad om att den har genomgått samma slags makeover som en liknande mask har gjort här i huset?

Säkerhetsnål? Rödfärg?

:)

Anonym sa...

Scary...väntar spänt på att få se den läskiga killen.Kram Milla:D

På vår udde! sa...

Jag är nog lite gammaldags, har inte fattat det där med Halloween!
Men det är väl lika bra att fixa en pumpa till helgen kan jag tro!

Gottegrisen sa...

Dottern ska på fest på lördag. Kan du inte dela med dig av dina sminktrix? Jag har ingen inspiration. Vad använde du för färg?

//Linda

Anonym sa...

Ohh, tänk att möta den en mörk natt.Kram Milla