torsdag 12 mars 2009

Typiskt!

Precis när jag sitter här och suktar efter sommar och grillning och uteserveringar, så börjar det naturligtvis snöa! Blöt snö som förmodligen kommer försvinna under natten. Eller frysa till så det är glashalt imorgon bitti. Visar några fina bilder från Tine K istället.
Jag har en drös med korgar som bara väntar på att det ska bli tillräckligt varmt, så jag kan stå i carporten och spraymåla dem...
UPDATE: Fast Tine Ks korgar var fina som de var, så kanske jag ska låta bli att spraymåla mina...? Hrm... Få se hur jag gör. I det här vädret är det ju ändå inte dags på ett tag, så jag hinner bestämma mig. Och ångra mig. Ett par gånger.

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag som börjar bli lite trött på allt vitt (Förutom snön då!)är glad över att jag inte har spraymålat mina korgar! När jag är less på det vita tänker jag på våra 2 vitmålade bord som numera är så fläckiga och fula så jag håller på att få ett utbrott varje gång jag torkar dem... Trist!

Har varit på skidträning med alla 3 barnen, och nu sover 1 medan 1 badar och 1 gör läxor.

Jag återkommer! Kram!