fredag 24 oktober 2008

Vilken vecka!

Brukar lovprisa fredagar, och det gör jag även denna fredagen. Det har varit en intensiv vecka. Öppet Hus på skolan, Öppet Hus på dagis, kurs, kvällsaktivitet med matlagning tillsammans med fd kollegor, simning och handboll med sonen...och lite andra aktiviteter och måsten som avklarats under veckan... och samtidigt har jag dragit på mig en dunderförkylning som satt sig på stämbanden. Nu pustar jag ut, försöker hålla mig tyst, och gläds åt att det är fredag och helg.
Undrar om resten av familjen gläds åt att mamma måste vila rösten...?

Sonen har precis kommit hem från skolan och inleder helgen med att pyssla med önskelista inför julen. Det gäller att börja i god tid, så man hinner med att önska sig mycket...

Förra årets önskelista blev en hel bok...

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter som att denna helgen kommer precis lägligt:)
Kram Lallis