tisdag 30 september 2008

Sista morgonen...

Sista morgonen på min fantastiska mammaledighet och jag vaknar förkyld. Det får bli en hemmadag idag. Inte så tokigt i och för sig. Det är nog hemmadagarna när vi bara gått här hemma och skrotat (läs: plockat, tvättat, pysslat - och framförallt: GOSAT och BUSAT) som jag kommer att sakna mest när jag är på jobb. Har laddat med att pyssla med foton när lillan sover idag. Dels har jag massor att komma ikapp och dels vill jag ladda med lite foton att ha med på jobb. I väskan och kanske något på skrivbordet... UPDATE: Kom inte längre än att jag nu belamrat matrumsbordet med fotoalbum och högar med foton. Det verkar vara hopplöst det här att komma ikapp med fotona...

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vemodigt... Jag antar att du kommer att känna nå'n sorts panik imorgon eftermiddag: "Ska det alltid vara så här?" Så har jag känt efter f-ledigheterna, men redan dag 2 är man inne i den nya vardagen, och då går det bra.

Ha det i alla fall bra på arbetet. Undrar just vad du arbetar med...? Ledtråd?