lördag 5 juli 2008

What's cooking?

Lillans nappar!
Vart försvinner alla napparna?? Har en burk i köket till nappar, men den är nästan alltid tom. Framför allt när det är napp-panik. Köpte ett paket nappar igår när jag handlade mat och gick på nappjakt imorse. Vet bestämt att jag köpt fler nappar än så här sen Lillan föddes, men det var vad jag hittade imorse.
Nu är i alla fall burken full. Ser nästan ut som en karamellburk...
(Den lilla lådan är en superfiffig liten nappbehållare som jag hittat på Gekås i Ullared. Tänkte först att det var en onödig pryl, men kunde inte låta bli att köpa en (eftersom jag är tokig i askar, boxar, lådor, ja allt som underlättar förvaring). Nu ångrar jag att jag inte köpte en hel drös, den är superbra att ha till reservnapp i handväskan, skötväskan, handskfacket i bilen... överallt där det kan vara bra att vara förberedd på napp-panik. Har tyvärr inte hittat i någon annan affär).

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vet inte om du läser kommentarer på äldre inlägg, men jag vill i alla fall säga att jag är SÅ avundsjuk... Vår lilla pärla vägrar att använda napp och det är synd tycker jag eftersom man tack vare nappen kan undvika en del gnäll i exempelvis vagnen.