fredag 11 juli 2008

Mysteriet med de sövande deckarna



Sommartid är brittisk deckartid på TV. Jag är stor fantast av brittisk film och inte minst brittiska deckare. Men det är ett mysterium varför jag alltid somnar till deckarna. Det slår aldrig fel! Jag har nog aldrig lyckats se ett helt avsnitt utan att somna. Oftast fem minuter före upplösningen. Numera spelar jag alltid in deckarna och det händer ofta att jag dessutom somnar när jag tittar på inspelningarna. Märkligt. Ett fall för Frost att lösa. Mysteriet med de sövande deckarna.... Hihi...

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Deckaren som löser din gåta finns långt upp i Svea rike och det är jag. Dock får du bara en ledtråd: Det hänger ihop med de hysteriska nattningarna!

I det här huset lider vi av samma problem, och har så gjort i 9 år... Baby sova i eget rum... Va? Går det?